Întrebări frecvente
1) Am posibilitatea de a achiziționa pe site-ul de achiziții publice SEAP oricare dintre produsele disponibile pe www.edituradiana.ro?
Conform legislației privind achizițiile publice, autoritățile contractante pot iniția cumpărări directe prin S.E.A.P. Editura Diana este prezenta pe site-ul de achizitii publice e-licitatie.ro (S.E.A.P. / S.I.C.A.P.) la secțiunea Operatori Economici (Participanți), cu următoarele date de identificare:
Tip de Ofertant: Societate Comercială
Numele Agenției: SC EDITURA DIANA SRL
Cod Unic de Inregistrare: RO15596697
Având în vedere numărul mare de produse disponibile pe site-ul nostru, doar o parte din acestea sunt publicate în catalogul on-line de pe SEAP. În cazul în care produsele dorite de dumneavoastră nu se regăsesc pe SEAP, puteți plasa o comandă online pe site-ul edituradiana.ro, menționând în observații „Achizitie prin intermediul SEAP”, iar noi vom actualiza catalogul online și vă vom comunica toate detaliile pentru a finaliza achiziția.
Prețurile produselor și reducerile aferente produselor aflate în promoții sunt afișate în site în dreptul fiecărui produs. Editura Diana își rezervă dreptul de a realiza anumite campanii promoționale. Aceste campanii au întotdeauna un termen de valabilitate și sunt aduse la cunoștință prin intermediul mijloacelor de comunicare existente.
3) Aveți produsul în stoc?
Editura Diana face eforturi susținute, astfel încât stocul produselor să fie actualizat în timp real. Acele produse care nu sunt în stoc, în dreptul cărora scrie ,,Produs indisponibil momentan", pot fi comandate telefonic, comunicându-se un termen de livrare aproximativ.
4) Cum plătesc?Se poate plăti on-line cu cardul prin intermediul MobilPay sau în sistem ramburs direct la curier.
5) Sunt plățile cu cardul sigure?
Garantăm siguranța plăților cu cardul. Procesatorul de plăți MobilPay este unul dintre cei mai siguri procesatori de plăți electronice din România.
6) Cum livraţi marfa?
Produsele comandate se livrează prin intermediul DPD Curier, SameDay Curier sau în EasyBox, în funcție de opțiunea dumneavoastră.
7) Se poate ridica orice produs de la sediu?
Da, această opțiune este valabilă. Orice client poate veni la sediul aflat pe strada Teilor nr. 28, Geamăna, județul Argeș și poate cumpăra produsul dorit de la depozitul Editurii Diana. Vă recomandăm să alegeți produsul pe site și după aceea să veniți pentru achiziție pentru a înlesni procesul de vânzare-cumpărare. Aveți posibilitatea să achitați atât numerar cât și cu cardul.
8) Cum urmăresc stadiul comenzii?
Îl puteți urmări din contul dumneavoastră de client-Comenzi-Comenzile Mele, sau puteți oricând apela serviciul nostru de relații clienți și vă vom oferi cu drag informațiile pe care le doriți. Statusul „În curs de confirmare” înseamnă că ați plasat comanda cu succes și urmează să fie procesată de un operator. Statusul „Confirmată” înseamnă că am facturat comanda dumneavoastră și urmează să fie ambalată în vederea expedierii. Statusul „Pregătită de ridicare” - comanda dumneavoastră se află în depozit, în curs de ambalare sau deja ambalată și urmează să fie preluată de curier. Statusul „Colet în depozitul curierului” - în ziua urmatoare lucrătoare veți fi contactat de agentul de curier pentru livrare. Statusul „Anulată” reprezintă renunțarea la comandă. Dumneavoastră puteți schimba statusul unei comenzi în „Anulată” din cont-Comenzi-Comenzile mele, doar dacă aceasta nu a fost procesată de un operator și este în statusul „În curs de confirmare”.
9) Ce siguranță am că voi primi ceea ce am comandat?
Fiecare produs comercializat de Editura Diana este atent selecționat, testat și verificat de către specialiștii noștri. Produsele sunt ambalate și expediate către clieți, conform comenzilor înregistrate online sau telefonic. În cazul unei erori umane de ambalare sau în cazul expedierii unor produse neconforme, vom înlocui gratuit, în cel mai scurt timp produsele expediate greșit.
Editura Diana oferă posibilitatea de a returna orice produs comandat. Pentru mai multe informații despre politica de retur vizualizați Termenii și Condițiile aici
11) Cum pot deveni distribuitor al produselor editoriale Editura Diana?
Trimiteți un e-mail cu datele dumneavoastră de contact la adresa librarie@edituradiana.ro plus scurte informații despre colaborări similare (dacă există) și veți fi contactat de un reprezentant al editurii noastre pentru a discuta mai departe despre o posibilă colaborare și condiții comerciale.