Unde primesc comanda?

Coletul îl puteţi ridica de la Oficiul Poștal arondat adresei pe care aţi furnizat-o în formularul de comandă. Pentru a ridica coletul, dumneavoastră trebuie să vă deplasați la oficiul poștal arondat. În mod normal, veti primi un aviz în cutia postală prin care sunteți invitați să mergeți la oficiul poștal în momentul în care coletul a ajuns.Termenul de livrare este de aproximativ 2-4 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii.
 
Pentru clienții care doresc - livrarea comenzilor mai mari de 200 lei se va face prin curier sau delegat al firmei, la adresa indicată de client - în 1-3 zile lucratoare - cu telefon în prealabil pentru livrarea coletului la adresa pe care ați introdus-o sau la altă locație cerută de dvs. - în intervalul orar 08-16 și fără taxă de livrare.
(Pot fi unele excepții în lunile septembrie și octombrie).
 

Ce reduceri se acordă comenzilor din librăria virtuală?

30% - reducere standard;
25% - reducere standard pentru jocuri și materiale art&craft;
45% - pentru „Pachetul educațional-creativ pentru clasa pregătitoare”;
42% - pentru „Pachetul educațional A4 pe domenii” (3-4/4-5/5-6 ani);
35% - pentru setul A4 pe domenii (3-4/4-5/5-6 ani) și pentru „Pachetul educațional B5” (3-4/4-5/5-6 ani);
între 50 și 70% - pentru campanii promoționale - în limita stocului disponibil.
 

Pentru comenzi mai mici de 150 lei se adauga taxe poștale în valoare de 15 lei.

 

Reducerea de volum se acorda la valoarea cumulată a comenzii (prețurile promoționale de pe www.edituradiana.ro pot fi diferite față de prețurile din oferta generală) - numai dacă nu s-a aplicat o altă reducere.

 

Când primesc comanda?

Pentru titlurile aflate în stoc (în general nu sunt probleme cu stocul), termenul de livrare este de aproximativ 1-4 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii. Pentru comenzile din lunile septembrie și octombrie termenul de livrare se poate dubla
Livrarea este condiţionată de stocul disponibil!
 

Cum plătesc?

Achitarea costului produselor Editurii Diana se face în momentul în care ridicaţi coletul (cei mai multi clienti procedeaza astfel).
Puteti opta și pentru varianta de plata electronică, în secțiunea securizată oferită de operatorul MobilPay.
Se poate plăti și prin ordin de plată (în cont comercial sau în cont de trezorerie) sau prin instrument bancar (CEC sau BO) în sistem ramburs, valabil doar pentru persoanele juridice.
 

Cine plăteşte taxele poştale?

Pentru comenzile cu valoare mai mică de 150 lei, plata taxelor postale cade în sarcina cumpărătorului. Taxele postale sunt dependente de tarifele curente ale postei în momentul expedierii coletului. În prezent ele au valoarea de 15 lei. Comenzile cu valoare mai mare de 150 lei beneficiază de achitarea taxelor postale de către Editura Diana.
 
Nu se percep taxe de livrare prin curier/delegat al firmei pentru comenzile mai mari de 200 de lei.
 

Se poate plăti și prin virament bancar?

Da.Pe baza facturii proforme se poate face plata în contul bacar al societății noastre (inclusiv prin trezorerie). Pentru expedierea coletului către dvs. vă rugăm să ne transmiteți pe fax sau pe mail confirmarea plății (copia dupa ordinul de plată).
                 Dacă vrei să alegi dintr-o gamă variată de cărți educaționale și materiale didactice pentru învățământul preșcolar și primar, aceasta este destinația potrivită!
                 Editura Diana te așteaptă în librăria educațională cu materiale și cărți didactice realizate la standarde europene, în condiții grafice deosebite, în conformitate cu programele școlare aprobate de Ministerul Educației Naționale.
                Motto-ul Editurii Diana – Educație de calitate pentru fiecare! – reprezintă foarte bine ceea ce își dorește să realizeze această librărie educațională, și anume: accesul fiecărui copil la o educație de calitate pentru că educația deschide drumuri în viață.
Sediul social:
Piteşti, bld. Petrochimiştilor, bl. B3, sc. C, ap. 5, jud. Argeş
 
Adresa de corespondenţă:
Piteşti, OP 5, CP 20, GH 1, Jud. Argeş
 
Punct de lucru:
Str. Teilor, nr 28, Bradu, Jud. Argeș
 
Mobil:
0749.208.238 - informaţii și comenzi
0753.049.378 - comenzi
0755.033.374 - informaţii, reclamaţii și comenzi
 
Tel.: 0248.253.370 - comenzi învăţământ preşcolar
Tel.: 0348.730.123 - comenzi învăţământ primar
Tel.: 0248.253.555 - comenzi şi diverse informaţii
 

Fax.: 0248.255.555

 

E-mail :
office@edituradiana.ro
info@edituradiana.ro (pentru informatii generale)
comenzi@edituradiana.ro (pentru comenzi on-line)
vanzari@edituradiana.ro (pentru comenzi)
librarie@edituradiana.ro (pentru librării)
sesizari@edituradiana.ro (pentru sesizări și reclamații)

1. Găsiţi produsele care vă interesează

Nu uitați să folosiți căsuța de căutare rapidă, aflată în partea de sus a monitorului! Introduceți date despre produsul căutat: nume, editura, tip de produs, etc.
 

2. Adăugaţi produsele alese în coşul de cumpărături

Pentru aceasta apăsaţi pe butonul adaugă în coş situat în dreptul produsului respectiv.
 

3. Vizualizaţi conţinutul coşului de cumpărături

Daţi clic asupra butonului vezi coşul aflat în partea dreapta-sus a ecranului. Dacă v-aţi răzgândit în privinţa vreunui produs, este suficient să-i bifaţi căsuţa poziţionată în coloana Elimină. Pentru modificarea cantităţilor, folosiţi-vă de butonul actualizează coşul.
 

4. Creaţi-vă un cont

Completaţi toate câmpurile obligatorii. Altfel contul nu va fi creat.
 

5. Confirmaţi comanda

Mergeţi "la casă" şi confirmaţi comanda. O copie a comenzii făcută de dvs. veţi primi pe adresa de e-mail cu care v-aţi înregistrat, După aceasta tot ceea ce vă rămâne de făcut este să aşteptaţi livrarea comenzii. Ulterior veți fi informați prin e-mail când pleacă coletul către dvs.
 

Se poate trimite comanda și direct, printr-un e-mail?

Da, la adresa comenzi@edituradiana.ro .
În acest caz vă rugăm să ne comunicați datele de livrare și/sau de facturare.

Politica de retur


Pentru a veni în sprijinul nevoilor clienților noștri, vă prezentăm mai jos condițiile politicii de retur.

SC EDITURA DIANA SRL oferă clienților posibilitatea efectivă de a returna produsele achiziționate în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, conform legislației în vigoare.

Pentru a realiza acest lucru, clienții noștri trebuie să trimită o notificare către SC EDITURA DIANA SRL, prin e-mail sau prin telefon, conform datelor de contact de pe site, în termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea produselor.

În caz contrar, SC EDITURA DIANA SRL nu are obligativitatea de a primi coletul retur. Restituirea sumei plătite pentru produs se poate efectua doar în condițiile în care produsul primit are defecțiuni care îi pot afecta calitatea și integritatea materială.

În cazul returnării produselor, acestea trebuie să fie livrate în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu o copie după toate documentele care au însoțit coletul (factura).

Produsele returnate trebuie să fie în aceleași conditii ca la primire: fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de client în corespondența cu SC EDITURA DIANA SRL) și împreună cu obiectele oferite cadou.

În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client conform politicii comerciale a Editurii Diana din momentul comenzii. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca atare.

Produsul trebuie returnat cu orice alt obiect care a fost oferit drept cadou și fără să fi suferit intervenții neautorizate sau deteriorări vizibile. Cărțile nu trebuie să aibă colțurile îndoite, cotorul deteriorat, pete și înscrisuri pe copertă sau pe pagini.

Produsele returnate trebuie să nu fie achiziționate cu discount din cauza unor defecte estetice.

Se aplică retur gratuit pentru produsele deteriorate din cauza furnizorului sau a produselor care nu corespund listei comandate de client. În urma solicitarii primite de la client, SC EDITURA DIANA SRL va trimite curierul la adresa indicată de client pentru a ridica coletul de retur.

De asemenea, pentru a evita refuzul cererii de returnare, este recomandat să evitați returnarea produselor deja folosite sau deteriorate deoarece, în acest caz, nu sunt îndeplinite condițiile de returnare, iar acest lucru va atrage după sine plata taxelor de curierat.

Toate produsele returnate sunt analizate individual, în detaliu, de personalul abilitat, iar procesul de verificare se realizeaza în fața camerelor de supraveghere pentru a exista o transparență în analiza cererii dumneavoastră de returnare.

Procedura și Termen de returnare a banilor

Returnarea contravalorii prețului de achiziție a produsului se va face de către SC EDITURA DIANA SRL, conform O.U.G. 34/2014, art. 13 prin una dintre următoarele opțiuni:

  • virament bancar;

  • manat postal.

Procedura de rambursare a contravalorii produselor returnate se inițiaza în momentul primirii coletului retur.

Cumpărătorul are obligația de a completa Formularul de retur, disponibil pe site-ul www.edituradiana.ro


 

 Reclamaţiile legate de livrarea incorectă a produselor se fac în termen de 24 de ore de la recepţia-primirea coletului, prin telefon sau la adresa de e-mail: info@edituradiana.ro . 

Pentru clienţii persoane juridice (librării) care doresc să colaboreze cu Editura Diana - vă rugăm să ne contactaţi la adresa: librarie@edituradiana.ro .

Created in 0.2334 sec