Termeni şi condiţii

Politica de retur


Pentru a veni în sprijinul nevoilor clienților noștri, vă prezentăm mai jos condițiile politicii de retur.

SC EDITURA DIANA SRL oferă clienților posibilitatea efectivă de a returna produsele achiziționate în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, conform legislației în vigoare.

Pentru a realiza acest lucru, clienții noștri trebuie să trimită o notificare către SC EDITURA DIANA SRL, prin e-mail sau prin telefon, conform datelor de contact de pe site, în termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea produselor.

În caz contrar, SC EDITURA DIANA SRL nu are obligativitatea de a primi coletul retur. Restituirea sumei plătite pentru produs se poate efectua doar în condițiile în care produsul primit are defecțiuni care îi pot afecta calitatea și integritatea materială.

În cazul returnării produselor, acestea trebuie să fie livrate în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu o copie după toate documentele care au însoțit coletul (factura).

Produsele returnate trebuie să fie în aceleași conditii ca la primire: fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de client în corespondența cu SC EDITURA DIANA SRL) și împreună cu obiectele oferite cadou.

În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client conform politicii comerciale a Editurii Diana din momentul comenzii. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca atare.

Produsul trebuie returnat cu orice alt obiect care a fost oferit drept cadou și fără să fi suferit intervenții neautorizate sau deteriorări vizibile. Cărțile nu trebuie să aibă colțurile îndoite, cotorul deteriorat, pete și înscrisuri pe copertă sau pe pagini.

Produsele returnate trebuie să nu fie achiziționate cu discount din cauza unor defecte estetice.

Se aplică retur gratuit pentru produsele deteriorate din cauza furnizorului sau a produselor care nu corespund listei comandate de client. În urma solicitarii primite de la client, SC EDITURA DIANA SRL va trimite curierul la adresa indicată de client pentru a ridica coletul de retur.

De asemenea, pentru a evita refuzul cererii de returnare, este recomandat să evitați returnarea produselor deja folosite sau deteriorate deoarece, în acest caz, nu sunt îndeplinite condițiile de returnare, iar acest lucru va atrage după sine plata taxelor de curierat.

Toate produsele returnate sunt analizate individual, în detaliu, de personalul abilitat, iar procesul de verificare se realizeaza în fața camerelor de supraveghere pentru a exista o transparență în analiza cererii dumneavoastră de returnare.

Procedura și Termen de returnare a banilor

Returnarea contravalorii prețului de achiziție a produsului se va face de către SC EDITURA DIANA SRL, conform O.U.G. 34/2014, art. 13 prin una dintre următoarele opțiuni:

  • virament bancar;

  • manat postal.

Procedura de rambursare a contravalorii produselor returnate se inițiaza în momentul primirii coletului retur.

Cumpărătorul are obligația de a completa Formularul de retur, disponibil pe site-ul www.edituradiana.ro


 

 Reclamaţiile legate de livrarea incorectă a produselor se fac în termen de 24 de ore de la recepţia-primirea coletului, prin telefon sau la adresa de e-mail: info@edituradiana.ro . 

Pentru clienţii persoane juridice (librării) care doresc să colaboreze cu Editura Diana - vă rugăm să ne contactaţi la adresa: librarie@edituradiana.ro .

Created in 0.2652 sec